Informacje

 Hotel FRYDERYK przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
- osobistym- ustnym w recepcji Hotelu
- telefonicznym pod nr (0048) 774210426
- na stronie internetowej Hotelu www.fryderyk.nysa.pl
- mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Złożenie Rezerwacji

Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją Hotelu Fryderyk.
Przyjęta przez Hotel rezerwacja jest wstępna-niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu dokonania przedpłaty jest zablokowany.
Gość nie musi wpłacać przedpłaty i może na własne ryzyko przyjechać do hotelu licząc, że pokój nie zostanie wynajęty do jego przyjazdu.

Potwierdzenie zamówienia

W celu uzyskania gwarancji rezerwacji, zamawiający wpłaca przedpłatę w wysokości 40% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu.
Płatności należy dokonać w ciągu 7 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną- niepotwierdzoną i niegwarantowaną.

Hotel po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje gościa o dokonanym potwierdzeniu - mailowo lub telefoniczie. Hotel po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się, iż zarezerwowany pokój będzie przygotowany dla Gościa od godziny 14:00 w dniu jego przyjazdu.

Przedpłata

Przedpłaty możliwa jest na trzy sposoby:
- Osobiście w recepcji Hotelu
- Na konto bankowe Hotelu

Nazwa odbiorcy: JBK Joanna Krzemień, ul. Chopina 12, 48-300 Nysa
Dla wpłat w polskich złotych (PLN):
Bank Zachodni WBK S.A.
Numer konta: 04 1090 2590 0000 0001 2338 8096
(Prowizję od wpłaty ponosi Wpłacający)

- Za pomocą karty kredytowej

W przypadku płatności kartą kartą kredytową Hotel po uzyskaniu informacji o
- nazwie karty płatniczej,
- numerze karty kredytowej,
- oraz informacji do kiedy karta kredytowa jest ważna (miesiąc /rok)
pobiera uzgodnioną kwotę z karty kredytowej Zamawiającego/Gościa.
Transakcja jest oznaczona gdyż hotel posiada terminal z identyfikatorem.
Dane karty można podać telefonicznie lub mailem.
Po dokonaniu obciążenia karty kredytowej Gościa kopia wydruku z terminala kart płatniczych wraz z fakturą/paragonem jest zachowywana i przekazywana gościowi w dniu przyjazdu do hotelu.

Zapłata za pobyt

Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
Przy wcześniejszym niż zakładany wyjeździe gościa Hotel nie ma obowiązku zwrotu kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.

Zasady anulacji

Hotel zwraca przedpłatę w całości jeżeli anulacja nastąpiła wcześniej niż 7 dni przed terminem przyjazdu. Po upływie tego terminu Hotel nie zwraca przedpłaty.
Hotel potrąca całą należność za pobyt w przypadku niepojawienia się Gościa bez wcześniejszej anulacji

Dane osobowe

Dokonując rezerwacji Klient potwierdza prawdziwość podanych przez siebie danych osobowych oraz wyraża zgodę na ich umieszczenie w bazie danych Hotelu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych z dnia 28 września 1997 roku. Klientowi przysługuje prawo do wglądu i do modyfikowania podanych informacji.




Hotel i Restauracja FRYDERYK***  
ul. Chopina 12, 48-300 Nysa, tel. +48 77 421 04 26,  +48 731 917 171
hotel@fryderyk.nysa.pl

 


© 2017 Hotel Fryderyk. All Rights Reserved.